考試就是豁出去了



很害怕我永遠瘦不了了



一個去追尋自己堅持夢想.的人.世界剛開始不給他溫暖.但是...有一天.世界也顛倒了.



在等著哪天我把框框撕爛丟掉.就只不過這樣



在我心裡.那塊境地.很好.不會變質







/ scream /


  也不是真的不要關心 也不是真的不曾介意

  可偏我也不是真的拒絕這一切 

  只留下自己


  也不是全都不理不聽 也不是真的無從繼續

  可每一次我都試著堅強 

  都成不得已的哭泣


  I’m screaming, I’m losing all of it

  I’m trying to be mature someday

  but ‘till now it’s still in vain


  I’m bearing, I’m losing all of it

  I’m trying to go on this path

  but you said I haven’t get the jest

     也不是真的不要關心 也不是真的想盡辦法任性

  而你懂不懂 我懂不懂 其實我心底都珍惜


  也不是全都不理不聽 也不是全都無從繼續

  可每一次我都試著靠近 都成了你看見的抗議


  I’m screaming, I’m losing all of it

  I’m trying to be prefect someday

  but ‘till now it’s still in vain


  I’m bearing, I’m losing all of it

  I’m trying to be understood

  but you said I haven’t had seen it yet

  (but you said I haven’t get the point)


  I’m try it out, I’ll try it out

  I’m trying it out sometime

  I’m trying it out someday






懷抱夢想
arrow
arrow
    全站熱搜

    gutelke 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()